Tuesday, July 26, 2011

Puasa



hurmm kurang seminggu lagi da nak berpuasa, tahun ni punya sambutan puasa tak tahu la macam mane gaya ek. kalau tahun lepas aku dapat kumpulkan sekalian kawan skate aku untuk berbuka bersama. Memang santai abis, lepas buka semua skate ramai-ramai menu berbuka pula pergghh aummm nasi beriani. so tahun ni tak pasti nak buat atau pun tidak, kalau buat rase-rase lebih ramai daripada yang ini ade tahun lepas kot. cz semenjak buat organisasi rase makin ramai pula yang rapatkan diri dekat aku dan aku rase selesa dengan dorang semua. Memang wajib la jemput semua kalau nak buat event berbuka ni an, tapi takkan dekat kedai eh, hotel? duit duit duit..

Lepas event berbuka tahun lepas juga aku selalu masak memasak, hehe untuk lauk berbuka untuk gang petting houze 12 pax tu setiap hari pergghhh letih juga la tapi aku earn some respect kat situ dan aku learn something worth to be known aku rase tak perlu tahu la eh. Tapi apa yang aku bole harapkan tahun ni dapat sambut bulan ramadhan dengan lebih nikmat dari tahun lepas.

Paling penting ni adalah tahun terakhir aku berpuasa di kolej so lebih bernilai sambutan tu, harap-harap la something miracle did happen to me this month of fasting

Tapi aku rase masih teringin nak buat rancangan masak memasak macam tahun lepas..hehe tunggu je la ape yang akan terjadi yeeeeeee..
So korang semua selamat menyambut Ramadhan Al-mubarak, yang mane tak ganti puasa bawak-bawak la berganti tu eh jangan sampai terlambat pula!!!!!

4 comments:

  1. wah .. masak ? haha.. bak sikit nk rsa jgk ..hoho
    selamat mnybut bln puasa .. ^_^

    ReplyDelete
  2. Masak biasa2 shj la yan, kalau nk mai sini..selamat menyambut ramadhan juga eh..

    ReplyDelete
  3. masak memasak ahh masak lah kau.
    haha buatlah lagi, bagi resepi siap2 ;)
    *sama la last sambut posa kt kolej~~

    ReplyDelete
  4. hehe..sat lg ade la tu post.
    tp biasa2 je kot masak..

    ReplyDelete