Sunday, July 17, 2011

Tutup Buku

Alhamdulillah sekarang sudah rase lega sikit lepas selesai organise event besar2..
errkkk sangat2 letih wei first bantu JOHO organise GEGO but aku take part dalam area skateboard saje, and it was sick event :) seronok gile wei rugi mane yang tak datang join event GEGO by JOHO
lepas tu minggu ni plak 16 Julai, event yang lebih besar lagi bagi aku, JB skate race. dan kali ni extremely sick hehehe. tapi syukur la keadaan teratur walaupun ade kusut-kusut disana dan sini. satu pengajaran untuk aku project manager. tapi yang paling penting peserta-peserta aku seronok dengan event yang aku buat dan itu adalah kepuasan bagi aku. so sekarang aku belajar dari kesilapan bukan ape kan, kalau ade rezeki buat lagi. so sekarang adalah masa untuk rehat dan fokus pada keadaan sebenar iaitu final year di kolej.
so duluan yah :)

No comments:

Post a Comment