Wednesday, July 13, 2011

Teater marathon dan event :)

kali ni memang aku balik JB dan wanna make full of use dengan aktiviti kat Johor khasnya di JB, mane tak beb teater di area tempat aku dulu-dulu lari kot simbolik sangat cz bkn pernah pun aku layan teater so ini adalah orgasm yang pertama menonton teater hehe. pulak tu teater bukan dkt IB kl eh, JB pun sekarang punya Istana Budaya tau.paling penting dan bestnya teater marathon yang aku bakal layan ni bukan calang-calang siak, Johor punye citer jugak k. so sangat rugi bagi manusia-manusia yang bergelar johorean dan sebaya aku tak melayan this kind of things. roots ni!!! so rugi la kan apeda..so kalau korang berpeluang mampir ke JB jgn lupe eh usha2 teater yg ade kat JB ni, layan dulu komen2 later la :)
Sri mersing 2 di Stadium tertutup JB dari 15 Julai till 17 Julai

Bumi Berlantai Permata II di bukit timbalan dari 12 Julai till 16 Julai

dan ini adalah event kedua yang aku organize melalui name organisasi papan selaju johor
merupakan event keempat kami buat paling penting ini paling besar dan hopefully paling gempaksssssss
JB diserang youth :) PEMBERSIH 3.0 grrrrr

No comments:

Post a Comment