Tuesday, December 7, 2010

hari pertama adalah hari yg besar

7/12/2010 esok hari pertama sem7 aku bermula tggl 2 jek lagi...bagi aku hari pertama adalah hari yg penting untk mendapatkan mood dan inspiration untk terus up up up dan aku rase ia juga sama dgn org lain..pulak sem ni aku kene jmpe setiap lecturer 9 jam semggu..ok la tu cz subjek sem ni pn agak power thermodynamics dan mechatronic so aku ade jangka hayat untk sem ni selama 3 bln..so aku harap aku dapat well prepared this time..cz aku sgt berharap untk mendapatkan mood yg same mcm time aku first masok kolej..so maal hijrah da lepas list visi dan misi pn da dipaku dalam otak..tggl di rancang baik dan booommmmmm terlaksana..insyaAllah semoga selamat..amin..bangun awal pagi masok blik mandi..bercumbu dgn berus gigi..sental dgn roti..chaaalllooooww

"HAVE FUN U GUYS..PRAY U ALL OUT THERE SUCCESS WITH UR AMBITION"
Gold will remain subdued, if not the polish and make light of his

No comments:

Post a Comment