Wednesday, December 8, 2010

first day

hari not much dan aku still teging nk bgun pagi, liat btul la...first day klas cume brief tentang subjek untk sem ni dan general topic before kite go deeper..so abis klas ape lagi jalan2 cari mkn tp yg pening ye..td da cam bengong aku dan mmbe2 len..haha nk cari mkn tghari pnye pasal abis satu kolej dironda..last makan kat luar gak destinasi mkn tgh ari di area nilai..cz nk skali jalan bayar duit stremyx mmbe2 ni..but yg buat aku terkejut dan pelik time kat nilai adalah lauk yg aku mkn kene charge sampai rm10..yawwwwww..mmbazir btul kompem2 ni bole buat mkn blanja untk 2-3 ari ni..mak aih cekik darah ke?haha aku amik nasi da tentulah ayam goreng,ulam pegaga, daging skit dan limau suam..entah aku jenis xbnyk ngomel depan2..so diamkan jek la..if akak tu kira salah halal jek la..dan harap2 org lain xkene cam aku..kedai melayu..ok melayu..hehe..so no komen lebih..doakan mereka gembira dalam mencari rezeki halal..kalau mak aku dgr kompem2 die bebel dgn aku.mmbazir la..ok tahan..den santai..kepala senoneng plak..santai dlu ye..

No comments:

Post a Comment