Saturday, December 18, 2010

gembira dlm kesakitan.this should do

beberapa jam yg lalu..jeng jeng jeng suspen kan..haha..mcm dlm cerekarama lama plak ek..hitam putih skrin..:p
ok actually mcm ni, errmm alhamdulillah syukur kehadrat illahi cz aku dpt top6 placing comp putra td so dpt la sedikit prizes..so try harder next time..blum rezeki untk comp ni:)

catatan menarik : habis aku berhempas pulas pulun trick jatuh bontot, tergolek, terbongkang, tersungkur dan aku pnye tututut (sensored) tersangkut time jatuh auuccchhhhh..tp apekan daya..org degil ini la akibat ye but mostly buat pn cz in love for skate "no pain no gain?"..but yg paling mnarik kaki kiri yg bru nk baik dr fractured tempoh hari td time2 genting masa da nk abis untk final, bole plak trkena impact jatuh terkelepet la juga dan terus bertwist balik ankle aku so hence dislocated ankle has been detected again..abis jek comp trus jmpe medic and di sarankan supaya aku segera brjumpa dgn doctor di hospital bertauliah..

catatan tambahan : aku rase esok aku akan mngadu mcm2 sakit dkt hospital..cz baru jek td time tgh solat..perrgghhh seksa jugak la..nk duduk antara dua sujud, nk sujud nk rukuk nk bersila pn sgt mencabar beb..hurmmm td time comp sakit die xbape nk pegi..tp skrg lutut tgn kanan aku da sakit2..tgn kanan aku ni aku rase tertwist jugak ni..lutut plak lebam kanan kiri..haish..sabar2..ok it jek..so hopefully esok xde berita yg kurg mngembirakan hati..
keadaan kaki yg berbalut dgn air batu..sjuk beb.nk try?hehe

so skrg off to hospital 18/12/2010 jam 10mlm

4 comments:

  1. ouchh... sakit tuh.. luke lame kembali ..huu ..
    get well soon ya... =)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..td bru jek lepas blik dr hospital..and suppose doc ckp xde yg serius..tp die ade sarankan untk wat pakar..thanks yanz:)

    ReplyDelete
  3. ahaha jahat seyh u sue..badly injured..so skrg thinking nk rest lame jek..so how bad is it?cewah speaking.haha seriusly kali ni teruk..itu jek..:(

    ReplyDelete