Saturday, July 7, 2012

Thing yang aku da lepas


Assalamualaikum, Holaaa semua. Actually dari awal tahun lepas lagi aku dah niat nak let off this thing, tapi at last minggu lepas baru aku dapat let off. Aku pass full set skateboard aku ni kepada charity admin aku dalam organisasi yang aku dan kawan rapat aku tubuhkan since tahun lepas lagi. But mostly aku nak let off skateboard aku ni adalah sebab mood aku. Terus terang aku dari awal tahun lepas 2011 dah hilang mood nak main skate, kalau skate pun time masuk comp itu pun masuk layan-layan je. Sebabkan mood layan-layan time comp itu la aku injured banyak dan mostly yang injured aku kene teruk ada yang sampai sebulan aku tak boleh duduk dan baring or diri lama-lama.So disebabkan aku dah tak ada mood main skate dan dari situ juga aku mula aktifkan diri untuk buat event-event skate dan juga bukan berkenaan dengan skate supaya aku tak boring lagi. Kalau dulu aku passion main skate sampai sanggup labur tak kira berapa RM, at the same time, same goes to organizing event skate. Aku sangat passion and still banyak aku sudah melabur untuk scene. Alhamdulillah berkat sepakat aku dan kawan-kawan rapat thing goes smooth dan hasilnya makin ramai yang main skate dan semakin meriah scene Johor :)

Hopefully one day aku akan dapat balik mood nak main skate. InsyaAllah aku teringin nak buat comeback walaupun tak seberapa.

No comments:

Post a Comment