Sunday, October 23, 2011

Ezwan berevolusi 001

Alhamdulillah syukur da hampir lebih 3 tahun aku study di kolej
dalam diam tak diam aku dan banyak berevolusi haaaaaa, sampaikan lupe pula rupe-rupe aku da 3 kali berambut panjang..hahaa so jom cekedot rupa paras bok opis aku..
Assalamualaikum semua sy ezwan time ni sy masih berusia 18 tahun
siap masih berhingus lagi..maklum la baru lepasan spm freshy masuk kolej :)
tahun ini juga la sy mula menjinakkan diri semula ke papan selaju setelah berehat 4 tahun

haaaa ini pula wan extra time ni sy berusia 19 tahun,
gambo ini diambil pada tahun 2009 oleh man extra sifu sy, time ni sy survive sendiri berjalan di kota KL yawwww..
+tahun ini juga la baru-baru nk berjinak dengan scene competition dan juga KL..
nampak tak pipi sy tembam, mungkin time ni senang hati kot..haha

Hallo semua rocker ini sy juga wan extra name komersial, ni first time sy memanjangkan rambut
gambo ini diambil pada tahun 2009 juga, nah atas tu semua sahabat sy dari melaka scene ok!!!
time ni rambut la eset so sy sangat syg dan menjaga rambut sy :)
dan tahun yg sama juga sy menonjolkan diri masuk competition pertama..

Hai semua ini masih sy wan tapi yang ini revolusi pada 2010 tahun
pesen rambut ni sebab rambut panjang da merajuk dgn sy dan mula kelihatan rambut rosak..
hampeh betul so terpaksa potong rambut ke gaya anak manja..anak mak..hahaha..

revolusi 2010 tahun yg same lepas potong rambut,
so time ni sy sedang berjinak semula memanjangkan rambut..sbb sy nampak ayu sekali sebelum ini dengan berambut ikal mayang kalah maya karin..
hahaha
Masih di tahun 2010, time ni bulan syawal
dan sudah kelihatan rambut sy seperti faizal tahir
ha itu dia 2010 juga terus berani membela rambut ketahap asal..haha
kali ini second time aku join comp di UTHM. Alhamdulillah sukses
dua-dua orang side aku ni adalah kawan baik aku..haaaa

2010 see korang semua menjadi saksi rambut wa da kembali jd rockers beb..
baru gerek..hahaha..sambil berkemaja dan rambut beralun, mngurai cantek dan gedek siak..
ooooook ini adalah penampakkan die, kali ni memang berpuas hati
sebab rambut ini telah berjaya mengalahkan perempuan-perempuan disekelililng wa
sebab kebanyakkan dorang jeles dengan rambut wa..bhahahaha :p

penghujung tahun 2010 aku ambil keputusan untuk potong kembali rambut ke bentuk yang asal
sebab da malas nk tengok ramai perempuan jeles dengan penampilan rambut aku
hahaha..

but still tahun 2011 aku bela balik rambut aku dan ni masuk kali ke 3 aku membela..
ish ish makin galak aku ni.haha tp korang tengok sendiri berapa punye ayu rambut aku..
haha lawo kan..so jangan jeles ok..rambut ikal tau tau tau

dan untuk kali ke ter-akhir? aku potong rambut aku kembali..ok yang ni paling latest untuk waktu ini..tak tahu la future me tell yg mcm mane agaknya rupa aku..
but sekarang ni instead of bela rambut, aku ingt nk bela janggut dan juga misai la..
haha so kite tengok dan lihat saje la sama ada aku sanggup atau tidak..
tk lupe so ni adalah last year dan last sem aku di kolej ini
selamat tinggal :)

20 comments:

  1. perjalanan hidup berambut. kah2. bila nk botak? :p

    ReplyDelete
  2. hahaha cukup sekali la botak kepala..nmpk terlalu jahat dan nakal so tk sesuai..haha

    ReplyDelete
  3. eleehh. ke terlalu tak kacak? cehh

    ReplyDelete
  4. wa x jeless pn la der :p buang karen

    ReplyDelete
  5. haha ouhh lupa. ketiadaan air di kolej byk mngajar utk berjimat cermat kan? :D

    ReplyDelete
  6. wah2 bkn main lg eh..ngejek yela ape bole buat, sy ni biasa2 saje..:)

    ReplyDelete
  7. hahaha biasa2 saje ape? haaaaa?

    ReplyDelete
  8. tkde yg penting awk jeleskan rambut sy lawo..kan2..haaaaa

    ReplyDelete
  9. haha nak rambut cam yg first pic awk tu! hoho

    ReplyDelete
  10. haha tggu sy kerja..InsyaAllah rambut yg 1st tu dtg kembali..:p

    ReplyDelete
  11. kekeke haaa nk blnje heh klo da kje? yeayyyyyy!! ;)

    ReplyDelete
  12. eh tk sebut pong..haaaaa rambut sajeeee eh sy sebut jgn perasaan lebih..haha

    ReplyDelete
  13. olohhh coki2 pn bekiraa!

    ReplyDelete
  14. aiks. guna duit awk dlu hea.. :D

    ReplyDelete
  15. perjalanan rambut selama 3 tahun kenni ?

    ReplyDelete
  16. hek ehhhhh..kire mcm history channel ko th..hahaha

    ReplyDelete