Monday, October 17, 2011

16102011 & 17102011

16102011 & 17102011
Aku da ibarat macam sampah masyarakat, grrrrrrr nak mandi takde air, nak gosok gigi takde air, nak melabor pun takut juga ni aiseymen...Sabo saje la aku ni, badan dah gatal-gatal, kolej ni memang bangang tau. Da tahu air ade probs kasi la notis awal-awal dkt student so atleast kami semua bole la simpan air dalam baldi ni tak tahu-tahu je terus takde air ni da 2 hari ni. Nasib baik la semalam air takde time waktu malam. So hari ni pula tk tahu la air takde sampai jam berapa entah. Disebabkan air takde aku terpaksa ponteng kelas tuuuuut(censored).. Da la sekarang ni aku tengah final sem tuuuuut(censored) punye kolej. Second probs pula dapo gas habis, hahaha yang ni bukan kolej punye masalah tapi aku dan budak rumah punye masalah. Memang patah Kaki Tangan la jawap die, ni kire bernasib baik, kalau karen pula takde ha ni lagi teruk kire da macam cinta tiga segi. So terpakse la aku berhentikan kelas memasak aku dan beli makanan di kedai makanan haish memang habis saving aku kali ni. Jap-jap nak bau badan, ermmmmmm harum betul..hahahaha

10 comments:

  1. eeeeeeeishh yoshh. haruman lavender? hahahahaha

    ReplyDelete
  2. semerbak sangat tu menyengit baunyeeee. eeeee. satu kolej lari xnak jumpa encik. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha..siot aje..tp lg best sbb xde gangguan..:p

    ReplyDelete
  4. gangguan mental dan fizikal dari assignment kan banyak. haha. assignment9999999~

    ReplyDelete
  5. Biasa la tu..itu gangguan halus name die..bole kan camtu..haha

    ReplyDelete
  6. wakluuuuu. halus tu lain oii. danger. haha

    ReplyDelete
  7. haha sama macam harith iskandar lah.

    ReplyDelete
  8. sy la yg kasi trademark tu kat harith iskandar..haaaaa

    ReplyDelete