Tuesday, September 6, 2011

Hari raya

Salam lebaran untuk semua kawan-kawan :)
so macam mane raya korang semua mesti best kan ermmmm
bagi aku tahun ni punye raya adalah terbest sebab segala hajat aku tercapai opkos la sebab dapat raya dengan fam macam biasakan jumpe sedara mara yang jauh setahun sekali wei.
yang paling best aku rase aku jumpe ular tengah berlingkar tengah-tengah jalan, sy jadi hero penyelamat tu halau ketepi kalau tidak kompom kene lenyek dengan kereta kesian die. feyuhhhhh
akhirnya dapat juga beraya di rumah cikgu yg ngajar aku time sekolah menengah dulu hehe 4 tahun wei tak jumpe, masing-masing dah berubah rupa dan bentuk kate cikgu-cikgu al-maklum la da membujang namenya..
itu saje la laporan nak kasi tahu..citer panjang lebar kang leceh pula

No comments:

Post a Comment