Friday, April 17, 2009

kenapa la sikap orang melayu kita niy

aku sebenarnya dh mula menyirap ngan org melayu ni dr dlu ag
sedang kan dgn bangsa sendri pn dh cam s#!t...
ini kn pula bangsa len..
malu gak la aku niy..bkn sebab ape kn..
cz aku pn melayu tp jgn la trlalu ego.
tiap2 sem aku kat kolej niy ade jewk aw lecturer yg jiwa beso..
beso mcm mane ha ini ego die yg beso..
sem lepas lecturer ACE aku dh tua and die pompuan..
still xsedo nk kite call her miss plak..
pirah!!! tp ajo demand.haram aku xphm..
sebab die pointer aku n rerakan len trun..bek2 ACE1 dpt A smpi kat die dpt B
ajo dh la xpaham schedule xfollow meraban jewk kje die aw..
niy skrg plak sem bru niy ag la sakit aku..
dr haty smpi badan smua rase..
pak sukarno(name samaran) indon die niy but consider as melayu..
ini ag 1 cipan beruk brtopengkan manusia lahanat tol aw..
aku blaja lngsung xpaham ngan die..
mentang brgaji beso tp bragak la..
we pay ur salary so ur are my workers servant..
dh la ajar dlm kelas xpahm den kami pn tringin gak la nk selesai masalah
so aku n rerakan mintak tolong dr die tp malang die xbantu..
abis ape guna aku bayo gaji ko jz for duduk kangkang kew..
die siap brbahasa lagi..
mmg cilanat aw..
tp xpe mayb ari niy ari ko...
t aku bahasakn ko ok..
lu stanby jewk ok bye

No comments:

Post a Comment