Saturday, April 18, 2009

cheritera KAWAN

ini la cherita die..dulu time skool aku punye teman trbek..
fahim,aku and anuar punya gang brtiga..
ktorg niy dh cam 3stooger..
kemana brsama..
tp skrg niy aku nk cherita lebih kpda mamat niy..
anuar...
die niy org ye cool n relax jewk...dlm diam brisi..
dlu time skool ingt ag dak2 niy bnyk reject ktorg..
kate adik bradik..tp kami chill wat peace..
aku sedih bl tringt citer dlu..
kami makan,minum,study,chillex and even dudk pn dekat2
bak kate org ibarat
kelopak mata tutp n bukak same..
sakit die sakit kami
tp malam niy perkabaran dtg mmbisik kat telinga aku
bl aku dpt th bdn aku,otak aku smua sejuk mmbeku
..n melayang..
aku rase cam mimpi..
aku rase sgt hiba..
bl aku dpt khabar yg anuar kawn ku telah meniggl kan kami lebih awal
dimana die tlh mgalami kemalangan..
ya allah..
alfatihah buat c arwah

No comments:

Post a Comment