Monday, February 20, 2012

Aku penganggur :D


Salam semua, ok so sekarang ni aku rase ini lah lagu yang paling sesuai dengan aku waktu sekarang ni..Ish ish ish ape la nk jadi, bangun pagi sarap, kemas rumah, amik anak sedara malam daaaaa tido..macam suri rumah tangga aku ni, MR MAMA..hahaha
Tapi kental juga aku nk redah, paling penting aku tak give up pnye untuk cari kerja yang sesuai dengan field aku, sebab itu aim aku..Dapat keje dalam field 5 bulan pun jadi la sebelum join degree program di UNIKL InsyaAllah..

13 comments:

  1. Bergelak besau ye..tkpe2..relax je eh..grrrrr

    ReplyDelete
  2. haha takpa2, sabar ye. haha. sy pun join awk bulan 4 ni. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. okies. tu dapat da keja. gaji bulan ke3 blnja! yeayy

      Delete
    2. Nak keja ape? haha..gaji yg ke3 bln..maknenya bln 6 eh..haha penyu2

      Delete
    3. yessa bulan6. hahaha penyu2. kira boleh kann belanja. yeyeayy.

      Delete
    4. xpe laa.. janji ikhlas.. blnje mhl2 xikhlas, t xknyang plak..

      Delete
  3. hampehh. kedek ckp kedek.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn kedek ye cik adik...tp malas nk membazir dkt bdk2 mcm awk tu..miahahaha bajet 2012 pn blum dibace lg tu..kompem2 melambung..haha

      Delete
  4. nyehehe. gomen nye dah bacaaa

    ReplyDelete