Friday, May 27, 2011

Tido sambil makan

sesuatu yang menarik berlaku, sampai sekarang aku teringat macam nk tergelak pn ade..
mana tak, kelmarin punya hal aku sebelum maghrib memasak macam biasa lepas tu makan-makan..
sedap-sedap makan aku solat isyak pulok, lepas tu ntah macam mana kepala macam masuk angin pening-pening
den apa lagi bam baring terus atas katil dan tertido terus dan niat nak bangun jam 12 pagi nak start buat assigment..
tp...........
terlajak plak sampai jam 2.30am aku baru sado bangun dari tido tang ni yang pelik
tanpa pikir panjang terus aku grab pinggan,grab nasi dan lauk lalu terus makan..selesai je makan terus sambung tido tanpa pikir panjang..haha..mimpi2..teruk betul muhamad ezwan bin md yasin semenjak berumur 21 tahun ni..haiiissssssshhh..
ini adalah tandanya hidup aku sungguh terabur dan kusut..
orang kata kalau selera makan tinggi maknanya hati senang..
hahaha untuk situasi aku sekarang ni adalah silap..aku susah hati..:)
X)..

No comments:

Post a Comment