Tuesday, April 26, 2011

Caveman 1

Salam dan Olla semua..
ape kes kali ni, haaaa ni nak citer sikit pasal penampilan aku..
rambut panjang kemon la..
gambo atas untuk kali pertama aku bela rambut, time ni hal rambut bukan main lagi aku jaga dengan rapi..
perrggghh tak hingat..
mane tak rutin shampoo rambut 2hari sekali kadang2 2kali sehari..haha..
lepas shampoo, kasi minyak pulak..haaaa lepas tu kalau ade rambut tersimpol2 ape lagi trim..memang bersungguh kalah kakak2 aku yg berdandan rambut..siap kadang2 g saloon cari conditioner..haha
lepas tu aku berambut pendek tak silap 15 februari 2010 atas sebab2 tertentu
hehe ok ni pula adalah kali kedua rambut aku mengurai panjang macam kak limah..tahun 2011
tapi kali ni keadaan aku da malas nk jaga rambut dan rapi kan rambut..
tak tahu kenapa mungkin da buhsan aku rase..
adakah aku akan berambut pendek kembali lepas ni?
tak pasti butak maybe?
entah la..ikut sesi kedua kenyataan dari org sekeliling pasal aku

No comments:

Post a Comment