Wednesday, July 21, 2010

Recap, Down, Miserable, Stupidity, And Anything..

Ok ha cam ni cerita die..aku rase mula2 mmg patut aku kasi ayat ni kat diri aku sendiri..”ha padan muka ko wan..men2 la lagi..suke2 kan..haa skrg menjawab...” sebab pe..ni die penangan pointer aku trun walau xmendadak tp nk nek kan balik amat sakit!!!..den perkara wajib bg aku, hurmmm aku lupe smua benda yg aku da blaja untuk sem2 lepas..benda ni start tersentak bl time aku start klas untk math engineer untk klas pertama dalam sem ni..mmg kene batang idung la, terhantuk jauth gedebuk..cz lect aku bole lak recap blik sub2 topik untuk sem lepas2 pnye math and plus die siap tanye kenepa we as engineer need to study this study that..so mmg menjawab la ngan die tercengang aku da cam buaya..soalan sebenarnya termat simple2 jek die kasi..tp hampeh langsung xleh menjawab satu ape pn smua salah..so mmg satu kerugian la..cara aku life as engineer student cukup salah perjalanan die..kalau aku trus men2 cam ni bek benti jek..kje trus ag senang..x rugi mase n duit parent aku..den time tu bole trlepas dr mulut die n dlm otak aku cam ade some kind of connection.."kalau da cam ni gaya nk jawab..smua lupe camne nk jd engineer"..ape ke jadah semua ni kan if aku keep like this..mmg patut la soalan tu terpancul dlm diri aku dan lecturer..aku time 2 totally miserable, risau, kusut, dan mcm2 smua bebaur soalan ..patutnya aku as a student da biase ngan environment cam ni..tp ini x bkn mase ye skrg nk men2 lambat ag..sepatut aku bace soalan yg diberi terus aku da bole pk jalan2 camne nk resolve and logically aku bole pk ape kehendak soalan ..tp aku xmampu..itu pasal la pointer jatuh smua..bl da trlalu seronok dgn hal sekiliing abis smua pn aku sanggup tinggal.....so mmg jd pengajaran la..so thank la kat mr ilango n mr veerayah.cz bukak mate aku tntgn bnda2 ni..aku sedar..dan aku harap ade perubahan walau xsedrastik..tp biar la ade..

So i had made a simple Quotation for myself hopefully it would help “ A Blind Man Can Walk Better Than A Normal Person, But A Normal Person That Was Blind Folded Cannot Walk Like A Blind Man.

3 comments:

  1. huhu...relex wan...if kite jatuh skang x smestinye kite x leh bangun lg kn...so this sem wat trbaek...naek kn pointer u...=)
    good luck..^__^

    ReplyDelete
  2. rilex la bai... bese la kita trun naik nih... yg penting uh usahaa... gud luck k.. =)

    ReplyDelete
  3. apa bai2 sy xjual roti la bai..hahaha..ok2..
    it time 2 discover diri sendiri..neway thanks alot la cz advice n kasi semangat..ok santai..

    ReplyDelete